19.07.2016

2. Bring back the summer

Hejka!
Wracam po kilku dniach i aż trudno mi uwierzyć, że liczba obserwatorów dobiła do 13 wow. XD Poza tym, w dwa dni miałam już cztery zamówienia, więc zamknęłam kolejkę, bo wiem, że zaczęłabym nie wyrabiać c': Dwa z nich już zaczęłam, więc w tym tygodniu na pewno jakieś się pojawią :)


Tym razem szablon z baardzo żywą kolorystyką. Chyba nie przesadziłam, co? c': Sama zrobiłam koloryzację, bo żadna mi nie pasowała — możecie ją pobrać na Graphics Temptation :3 Taka autoreklama, gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, że tam też można mnie znaleźć XD

Do następnej, koty! xoxo

16 comments

  1. Nie mogę obejrzeć szablonu, bo wyświetla mi się "Blogger.com" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, musiałam skopiować zły link, już poprawiłam :>

      Usuń
  2. Szablon bardzo wiosenny, zielony wspaniale łączy się z niebieskim. Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory w tym szablonie czarują *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, Zosiek z tej strony.
    Fakt, szablon jest wyjątkowo... Jaskrawy. I choć osobiście za takimi nie przepadam, to ten... Nie no, dobra. Serio za takimi nie przepadam. Nie moje klimaty XD
    Wolę jak szablon jest taki... Osnuty tajemnicą, a jednocześnie bije od niego ciepła i taka ,,magia". Wiem, że dziwne, ale to ja. Nie spodziewaj się ode mnie niczego normalnego :p
    Życzę ci, abyś utopiła się w morzu weny oraz z niecierpliwością oczekuję nn!
    Z poważaniem,
    Zośka Kasterwil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rozumiem, ja też uwielbiam takie tajemnicze szablony, ale gorzej z wykonaniem ich... XD
      Dziękuję za komentarz, Zosiek! ♥

      Alessa

      Usuń
  5. Śliczny, śliczny, śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od tego, że wykonałaś kawał dobrej roboty! Świetne kolory!
    Bardzo podoba mi się nagłówek! Idealne wycięcie postaci, świetne tło, a kolorystyka... CUDO Bardzo lubię żywe kolory. Napis zrobiłaś prześliczny! Sama chciałabym tak umieć <3
    Życzę weny!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ślicznie dziękuję! ♥

      Alessa

      Usuń
  7. Chociaż na swoich blogach wolę raczej stonowane kolory to tutaj wyszło Ci to bardzo dobrze :) Czasami niektórzy przesadzą z ilością, a tutaj wszystko jest w sam raz!

    OdpowiedzUsuń