18.12.2016

49. Santa tell me

Witam was po dość długiej przerwie z mojej strony. Niestety nie wiem na jak długo wracam i czy po nowym roku znów nie zginę na trochę. Ale nie piszmy o tym co smutne! Opowiem wam wesołą historyjkę, która śmieszy chyba tylko mnie ale ciii.
Mianowicie miałam ten post dodać 16 ale wchodząc na bloga właśnie w piątek byłam święcie przekonana, że jest dopiero czternasty. Jakim wielkim zaskoczeniem było dla mnie wczoraj jak mama powiedziała, że tylko tydzień do wigilii! Wtedy oprzytomniałam i uświadomiłam sobie, że znów zapomniałam o poście na ST. Alessa powinna już dawno mnie wywalić za te opóźnienia i niedodawania.
Jakoże dzisiaj był wolny termin to postanowiłam się wcisnąć tak o.




Dziś to tyle, do zobaczenia za dwa dni! Postaram się być na czas

6 comments

  1. Jaki uroooooooooooczy szablon!!!! <3
    Ubóstwiam Twój minimalizm! Jesteś w tym najlepsza!! Zawsze potrafisz tak skromnie, uroczo i przecudownie wykonać szablon. Świetnie Ci wychodzą!! Te kolorki wymiatają!! Aż musiałam dodać ten szablon do ulubionych <3
    Pozdrawiam!!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaulo, gdybym Cię tak nie lubiła, dostałabyś linijką po łapach! XD
    Szablon jest przecudowny. I taki przesłodki przez te kolory! Uwielbiam świąteczne szablony :)

    Ściskam ciepło ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bij Alessa! Może nauczę się w końcu być na czas XDD
      Dziękuję ♥

      Usuń