29.06.2017

71. Miracle

Jak mnie tu dawno nie było! Od mojego ostatniego postu minęły chyba wieki ale miło tutaj wrócić ^^ Skoro wakacje rozpoczęte pełną parą to spodziewajcie się mnie tutaj częściej. ST trochę podupadło ale postaramy się z dziewczynami żeby na blogu działo się trochę więcej.
Dziś przychodzę do was z zamówieniem, które wisi chyba od maja. Aż wstyd, że zamawiająca musiała tak długo czekać. Na szczęście doczekała się go i mam nadzieję, że przypadnie do gustu^^  Pracowało mi się nad nim naprawdę  przyjemnie i mimo kilku problemów z kodami (głównie przez to, że pozapominałam niektóre classy!) myślę, że wyszedł nie najgorzej. ☺


Zamówienie dla Heartless

4 comments

  1. Bardzo podoba mi się całość szablonu - nagłówek świetnie łączy się z barwami! Super szablon. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Użekły mnie kolory na nagłówku! Cudo!

    OdpowiedzUsuń