23.07.2017

Organizacyjnie: Impreza urodzinowa!


Kochani czytelnicy! ❤
Z wielką przyjemnością mamy zamiar Was zaprosić na pierwsze urodziny Secret Templates, które odbędą się już 8 sierpnia 2017r!
Bardzo Was prosimy o umieszczenie bannerów promujących imprezę na Waszych blogach wraz z linkiem do nas, w celu rozpromowania naszego wielkiego szablonowego przyjęcia.

Mamy dla Was małą niespodziankę, którą razem przygotowałyśmy z dziewczynami. Znajdziecie ją w dodatkowej zakładce, którą stworzyłyśmy po prawej stronie, tuż pod zakładką "Nabór".
Zapraszamy do zapoznania się z zasadami i przystąpienia razem z nami do zabawy!

29.06.2017

71. Miracle

Jak mnie tu dawno nie było! Od mojego ostatniego postu minęły chyba wieki ale miło tutaj wrócić ^^ Skoro wakacje rozpoczęte pełną parą to spodziewajcie się mnie tutaj częściej. ST trochę podupadło ale postaramy się z dziewczynami żeby na blogu działo się trochę więcej.
Dziś przychodzę do was z zamówieniem, które wisi chyba od maja. Aż wstyd, że zamawiająca musiała tak długo czekać. Na szczęście doczekała się go i mam nadzieję, że przypadnie do gustu^^  Pracowało mi się nad nim naprawdę  przyjemnie i mimo kilku problemów z kodami (głównie przez to, że pozapominałam niektóre classy!) myślę, że wyszedł nie najgorzej. ☺


Zamówienie dla Heartless

27.06.2017

70. Lights go down

Witajcie! :)
Ten tydzień jest szalony, a dopiero się zaczął... Albo to ja jestem taka zakręcona. Zapomniałam wziąć z domu przyjaciółki telefon, to usunęłam coś w HTML i szablon nie chciał mi się załadować i musiałam go robić drugi raz... Jestem strasznie wkurzona na siebie - zawsze sobie robię problemy z niczego... -.-  Nie mniej jednak szablon mi się podoba - nagłówek bardzo, a kody jakoś tak sobie, szału nie ma. Może podoba mi się przez to, że tak długo się nad nim użerałam :D.
A jak wy się czujecie? Już są wakacje!! ♥ Nareszcie! Ja teraz biorę dwutygodniowy urlop, gdyż jadę na obóz do Grecji jeszcze w tym tygodniu i już się nie mogę doczekać!^^  A Wy gdzie się wybieracie na wakacje? Macie jakieś plany?
Zamówienia nadal możecie składać, ale dopiero je przyjmę po 12 lipca.


To do następnego!! ♥

11.06.2017

69. One week in we let the story begin

Wreszcie oddaję zamówienie, z którego jestem naprawdę bardzo, bardzo zadowolona :3. Bardzo przyjemnie robiło mi się tę pracę. Mam nadzieję, że się spodoba!! :D

Zamówienie dla Sovbedlly 

W związku z tym, że wyjeżdżam 30 czerwca mogę jeszcze przyjąć jedno zamówienie, które oddam na pewno jeszcze przed wyjazdem. Jednakże kolejkę będę miała otwartą cały czas, ale zamówienia po 30 będę mogła przyjąć dopiero po 11 lipca.
Pozdrawiam cieplutko!! ❤


14.05.2017

64. House of cards

Widzę, że nasze sekreciki trochę za bardzo zrobiły się sekretne *tu się wszyscy tarzają ze śmiechu* dlatego w końcu oddaje zamówienie, które leżało i leżało. I w końcu doleżało. Gimnazjaliści, powodzenia na egzaminach!
Koniecznie dajcie znać co u was słychać! c:


zamówienia dla Malffu

13.05.2017

68. Keep your eyes open

Jak widzicie dość szybko uwinęłam się z szablonem. Strasznie mi się podoba. Wszystko wygląda tak, jak chciałam *.*.
Przypominam, że możecie składać u mnie zamówienia, gdyż mam jeszcze wolną kolejkę :D. Do połowy czerwca na pewno będzie otwarta, jeśli nie przyjmę dwóch/trzech zamówień, a potem zamierzam wziąć urlop, gdyż wyjeżdżam na obóz i nie będę miała, jak przez ten czas robić szablony^^.

A tak z innej beczki - chciałabym Was bardzo zaprosić na mój "nowy" blog graficzny: Graphical Dream, który się bardzo powoli rozkręca :p.


Do następnego!

07.05.2017

67. Call it magic

Zgodnie z obietnicą, że postaram się dodać coś nowego już niedługo - jestem. W odpowiedzi na propozycje od Heartless mam dzisiaj dla was szablon z Draco i Hermioną. 

I jeszcze takie pytanie do szabloniarek : czy wy też spotykacie się ostatnio z tym problemem na bloggerze, że wrzuca wam jakieś półprzezroczyste tło i przez to każdy kolor tła, który wrzucicie jest jaśniejszy i mniej nasycony? Jeśli tak to co robicie w tym przypadku? 

Podgląd | XML

Mam nadzieję, że szablon się wam spodobał.
Koniecznie dajcie znać, co myślicie.

I oczywiście zapraszam do zostawiania propozycji pod postem.
Następnego szablonu na pewno nie opublikuje tak szybko, ale postaram się zrobić to jak najszybciej będę w stanie.

05.05.2017

66. Tell it to my heart

Strasznie długo mnie nie było... Tym razem brakowało mi nie tylko czasu, ale też i chęci. Ale chyba powoli odzyskuje chęci do tworzenia. Przynajmniej mam taką nadzieję. W związku z tym chciałabym dziś oddać ostatnie zamówienie z listy. I jednocześnie mam do was pytanie - może macie jakieś konkretne propozycje, co do wcześniej wykonanych przeze mnie prac, z którymi widzielibyście szablon? Albo chcielibyście żebym zrobiła jakiś szablon z konkretną osobą/serialem? Jeśli tak to dajcie mi znać. Wszystko na pewno rozważę i postaram się dodać w miarę jak najszybciej.

I oczywiście przepraszam zamawiającą za długi okres oczekiwania. Mam nadzieję, że chociaż szablon ci się spodoba <3

Zamówienie dla Aquidia

03.05.2017

65. Treat you better

Witajcie robaczki!! ;3
Wiem... Długo mnie nie było. Sprzęt poszedł mi do naprawy i czekałam na niego aż miesiąc! A doszły do tego jeszcze kulminacyjne testy z prawa jazdy, szkoła, nauka i dużo różnych rzeczy. Naprawdę było ciężko z czasem i mam nadzieję, że rozumiecie i nie będziecie długo krzyczeć :D

zamówienie dla Nathalee xxx

Na początku było bardzo, bardzo ciężko mi się za to zabrać, ale udało się :D. Nie jestem za dobra w minimalistycznych, jeśli jak widać dochodzi za dużo kolorów. Zaczynam kombinować, a to czasem nie jest dobre :D. Nie mniej jednak uważam, że szablon jest w porządku. 
Dajcie znać, co Wy o nim sądzicie ;p
Nathalee xxx jeszcze raz chciałabym Cię bardzo przeprosić za tak długie czekanie na zamówienie! Nie krzyczałaś na mnie ani nie biłaś XD. Naprawdę podziwiam Twoją cierpliwość ;).

Otwieram kolejkę i przyjmę dwa/trzy zamówienia. Spokojnie, nie będziecie musieli na nie czekać trzy miesiące :D (mam nadzieję).
Do zobaczenia!

26.03.2017

63. Stay with me

Cześć.
Żyję, tak jakby ktoś pytał. Trochę długo nikt tu nic nie wstawiał, co wczoraj sobie uświadomiłam, więc powstał ten szablonik.

zamówienie dla Lydii Martin

Uwielbiam te kolorki, serio. Ogólnie jestem zadowolona :) No i jest Stydia, więc jak tu tego nie kochać! ♥

U mnie po staremu, w szkole cisną, bo już za niecały miesiąc egzaminy. Tiaa, a ja coraz bardziej się ich boję. Z drugiej strony chcę już mieć je za sobą. No i weź ty mnie zrozum T.T

Do następnej, miśki! xx

26.02.2017

62. Śmierć

Hejka!
Miałam być wcześniej, ale nie zdążyłam. No, bywa XD Czas mnie goni, więc dzisiaj znowu szybciutko. 

zamówienie dla Clairy Blue

Dawno nie byłam tak zadowolona z mojego szablonu! Jest... no... kompletnie taki, jaki chciałam. I zamawiającej też się podoba, więc jestem szczęśliwa ♥

Trzymajcie się!

14.02.2017

61. Ties Of Time


Zamówienie dla Alekyna
Taaaak... Trochę czasu od ostatniej notki minęło. Wiecznie jestem zajęta, co poradzić. Studia, praca, życie towarzyskie... I bardzo mało czasu na grafikowanie i szablonowanie. Nie obiecuję, że coś się zmieni, bo chociaż bym chciała to raczej wątpię żebym nagle miała wiele czasu wolnego.
Co do szablonu... raczej przyjemnie mi się go robiło. Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba. No i oczywiście wam, drodzy (hmmmm...) czytelnicy :)

Kolejki nie zamykam... Gdyby komuś jeszcze coś było trzeba.

10.02.2017

60. Wspomnienia

Cześć!
Dzisiaj szybciutko, bo jakoś nie mam ochoty się rozpisywać XD Zimno nie pozwala mi zachować czystości umysłu, taka sytuacja. Wiosno, gdzie jesteś? :(

zamówienie dla Mrs M.

Uwielbiam tę kolorystykę! Poza tym miło było wrócić do klimatów Harry'ego Pottera. Ostatnio jestem strasznie sentymentalna, więc fajnie się złożyło :3

Trzymajcie się! xx

05.02.2017

59. Dark elegance

Witajcie! Poproszę o brawa bo po raz pierwszy od dawna nie przygotowywałam szablonu na ostatnią chwilę tylko trochę wcześniej i mogę ze spokojem sobie przygotować notkę dla was. ^^
Co tam u was słychać? Jesteście już po, przed czy w trakcie ferii? Mi został jeszcze tydzień ale niestety zapowiada się bardzo pracowity i z książek raczej nie będę wychodzić, ehh na samą myśl mi się nie chce. Po feriach szykuje mi się taki natłok nauki, praktycznie do Wielkanocy nauczyciele będą nas przyciskać bo po świętach zaczynam miesięczne praktyki i nie będzie kiedy to wszystko poprawiać jak wrócimy. Do tego dochodzą egzaminy zawodowe, egzaminy na prawo jazdy i problemy zdrowotne. Jak widzicie mam niezły wycisk od życia a w przyszłym roku będzie jeszcze ciekawiej! Bo to klasa maturalna i będzie trzeba wziąć się za naukę ehhh
Ale się rozpisałam! Przejdę już do szablony lepiej :D Mam dziś dla was coś minimalistycznego (bo jakżeby inaczej) i w dość ciemnej kolorystyce. Chociaż jak tak patrzę na niego to te kolorki mi coraz mniej się podobają. Może pobawię się później kolorkami i dopasuję coś innego, chcielibyście żebym to później wstawiła tutaj?


26.01.2017

58. Regularny rytm strachu

Hej! ♥
Nie sądziłam, że już tak szybko wykonam drugie  zamówienie! Złapałam taką wenę, że ciężko mi odpędzić się od photoshopa, dlatego jestem wcześniej :D. Zamiast przygotowywać się do egzaminów, to ja siedzę i robię szablony xD.
Zamówienie dla Femme Fatale

Otwieram kolejkę, ale przyjmę tylko jedno zamówienie! Nie mogę już sobie pozwolić na zarywanie nocek z powodu szablonów, bo moja wena, jak zawsze budzi się w nocy, bo muszę zacząć coś robić... Szkoła tuż tuż... Chyba, że komuś zależy, to przyjmę dwa, choć nie chciałabym, bo teraz zdecydowanie wydłuży się czas oczekiwania na szablon ;/. 

22.01.2017

57. Boy meets

Witam!! ;3
Jak Wam mija dzień? Mi trochę kiepsko, bo się dzisiaj zorientowałam, że mam badanie wyników z matematyki za mniej więcej tydzień, a do tego jeszcze muszę kilka rzeczy ogarnąć... Coś czuję, że już nie będę miała nic, z tego ostatniego tygodnia ferii :C. Do tego za trochę ponad miesiąc będę zdawać egzaminy na prawo jazdy... Strasznie się ich boję...

Zamówienie dla Motionless Min

Nie sądziłam, że tak szybko skończę to zamówienie! Tak przyjemnie mi się je robiło^^ Może ze względu na azjatów - uwielbiam ich. Zawsze tak cudownie wychodzą na zdjęciach. Zazdroszczę fotogeniczności. 
Szablon mi się podoba. Naprawdę, jeszcze nigdy nie sądziłam,  że uda mi się jakoś dodać tylu ludzi na szablonie :D. 
Jestem ciekawa, co wy o nim sądzicie ;).
Do następnego! ♥♥

14.01.2017

56. Something new

Cześć!
Trochę mnie tu nie było :) W grafikosferze panuje ogromny zastój, mnie też dopadł brak weny i chęci. Ostatnio kompletnie przepadłam na punkcie serialu Skam. Ogląda ktoś? Przy okazji robienia projektu do szkoły odkryłam Sony Vegasa i zaczęłam robić fanvidy. Tutaj możecie je obejrzeć :3 W tym tygodniu miałam też próbne egzaminy gimnazjalne... Katastrofy nie ma, ale chwalić się wynikami też nie mogę :')

Minimalizm, bo ostatnio na nic innego mnie nie stać. Ale chyba nie jest źle, co?

Mam otwartą kolejkę, więc możecie zamawiać. Tylko ostrzegam, że wykonanie może mi trochę zająć. Ściskam cieplutko!

10.01.2017

55. Squares

Cześć robaczki! 
Jak wam mięły pierwsze dziesięć dni tego nowego roku? Ja niestety siedzę w domu bo mój lekarz chyba mnie wyjątkowo polubił i mam zwolnienie do końca tygodnia haha No ale pacząc na to ile rzeczy będę musiała zaliczyć to trochę nie fajnie. Ale dzięki temu mam czas na ogarnięcie spraw blogowych, co można zauważyć po moim powrocie na mój prywatny zakątek, na którym nie było mnie od października. Przy okazji zapraszam was tam! ^^
Na dziś przygotowałam dla was coś minimalistycznego i w dość ciekawej (moim zdaniem) koloryzacji.^^ Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie! c:


02.01.2017

54. Wilder Mind

Zamówienie dla Alekyna
http://funkyimg.com/i/2mWdx.png
 
Taki kolorowy szablonik.. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)
Co do pozostałych zamówień to postaram się oddać je szybko, ale nic nie obiecuję :)