20.11.2017

113. Do Gwiazd

Dzień dobry. Przybywam dziś do Was z zamówieniem. Jeszcze kilka mi ich zostało - postaram się je zrobić jak tylko znajdę chwilę.
Zapraszam Was do działu prezentowe propozycje. Czekamy na Wasze propozycje <3
A wszystkie chętne graficzki zapraszam do działu nabór. Przydadzą się nam dodatkowe rączki do pracy.

Zamówienie dla Mrs M.

28.10.2017

112. I hate it

Witajcie. Wiem, wiem, powinnam smażyć się w piekle ale tego nie zrobię bo to mój dom także wiecie, mam układy z szatanem.
Nie spodziewajcie się postów ode mnie zbyt często ani nawet rzadko. Będę pojawiać się i znikać bo ten rok szkolny daje mi nieźle w dupsko. Straszą maturami, egzaminami zawodowymi, obroną dyplomu i tak w kółko. Do tego wszystkiego zgłosiłam się do pomocy przy studniówce więc heh sama się zawalam obowiązkami.
Na pewno do końca roku jeszcze się tutaj pojawię bo mam jeszcze jedno zamówienie do oddania. Póki co kolejkę zamykam i nie wróżę jej szybkiego otwarcia.
Na dziś mam dla was (aż wstyd się przyznać) szablon z zamówień urodzinowych, który wybrałam. 

zamówienie dla Rocket Queen

Różni się od wizji zamawiającej ale myślę, że wyszło całkiem dobrze jak na tak długi czas nie ruszania kodów (prócz tych co w szkole ofc).

15.10.2017

111. Faded eyes

Witam. Przepraszam, że ostatnio rzadko się tu pojawiam, ale niestety nadszedł październik i mam dużo obowiązków. W każdym razie obiecuję, że co jakiś czas coś się ode mnie pojawi.
Poniższy szablon uważam za udany. A Wy?

Zamówienie dla Lake Bronte

23.09.2017

110. Take me away

Mówisz, masz - czyli szablon z propozycji.
Przyjemnie mi się go robiło. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Do kolejnego xo

22.09.2017

109. Man from my dream

Taki sobie szablon wolny. Nagłówek zrobiłam jeszcze przed urodzinami bloga - miał to być właśnie szablon z tej okazji. Jednak nie dopisałam później do niego kodu i dlatego widzicie go dopiero teraz.
Podgląd | Pobierz

Jeśli macie jakieś propozycje to śmiało możecie je zostawiać pod postem.
A może jest jakiś mój nagłówek, z którym chcielibyście zobaczyć szablon?
Dajcie znać.

108. Mission Complete

Ostatnio długo mnie nie było. Przepraszam robaczki, jak już robiłam grafikę to nie na tego bloga. Ale mogę się pochwalić, że systematycznie dodaje notki na Heartbeat Graphic. No i w sumie tutaj też staram się coś dodawać żeby nie było pusto.

Nagłówek nie mój, a autorki bloga. 
Zamówienie dla J.E.Spears

09.09.2017

107. Głębokie wody

Hej kochani. Przybywam dziś do Was z zamówionym szablonem. Mi się całkiem podoba i mam nadzieję, że Wam także się spodoba.
Zostawcie mi garść propozycji żebym mogła przygotować jakieś wolne szablony :)

Zamówienie dla Calla

21.08.2017

104. You don't want my heart

Cześć! :3
Cały czas grzmią w radiu, jak i w telewizji, że koniec wakacji za pasem... Jeszcze dwa tygodnie, a oni już wariują z tym... Jak mnie to denerwuje! Zwłaszcza, że teraz mam klasę maturalną, a to jest dla mnie podwójny stres... Strasznie się tego wszystkiego boję... Ale koniec tego smutku. Przybyłam z nowym szablonem, jak dla mnie bardzo udanym^^. Najbardziej podoba mi się nagłówek. Długo nad nim pracowałam, a najbardziej nad napisami, które chyba jakoś mi się udały i nie wyglądają kiczowato?

Blanca Castillo, jeśli to czytasz, to bardzo prosiłabym o wejście na mail, bo muszę z Tobą obgadać kwestie szablonu :D. Raczej wszystko zacznę od początku, bo mi się nie podoba nagłówek, ale sama ocenisz, jak wejdziesz. Tylko się odezwij. W końcu Ty zamawiasz i Twoja opinia jest najważniejsza ;)

18.08.2017

103. Okay?

Witam <3
Dziś przybywam z szablonem minimalistycznym ze Stydią. Może komuś się przyda.
 I nie wiem jak Wam, ale mi się zdecydowanie podoba.

102. You make me crazier

Witam! :3
Jak widać spięłam się do roboty :D. Erenae ma rację - trzeba korzystać, bo od września szablony mojego autorstwa mogą pojawiać się bardzo rzadko :).


17.08.2017

101. Quote template

Hej kochani. Mam dziś dla Was szablon bardzo prosty. Nagłówek to cytat. W kodzie nie wgrywałam nagłówka, ponieważ przygotowałam dla Was trzy opcje tekstu. 
Oczywiście na Wasze życzenie mogę przygotować kolejną wersję takiego tekstu.
Musicie mi tylko dać znać <3
Podgląd to gif, który prezentuje wszystkie 3 wersje tekstu, które przygotowałam.

1 | 2 | 3
Podgląd | Pobierz
Max 6 stron

Do kolejnego xo
PS Wciąż czekam na propozycje i zamówienia.

16.08.2017

100. Wander or leave

Dobiłyśmy z dziewczynami do równej stówki! Nie spodziewałam się, że trafi na mnie, a tutaj patrzę i się okazuję, że wychodzi taka piękna, okrągła liczba! Nie mogę uwierzyć, że już tyle szablonów zrobiłyśmy! ❤ Ale przejdźmy do grafiki :D. Erenae spięła się do roboty, to też należałoby się wziąć za siebie xD.


Szablon bardzo mi przypadł do gustu. Kilka razy już się brałam za delikatne odcienie i nigdy mi nie wychodziły, a tutaj się nawet nie starałam i chyba mi wyszło :D

15.08.2017

99. Imagine a world

Tym razem wolny szablon. Ostatnio chętnie robię szablony. Aż sama się dziwię, że tak często chce mi się je robić. No cóż, trzeba korzystać.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

98. That's everything

Miło robiło mi się te zamówienie. Chciałam zrobić trochę inny układ. Mam nadzieję, że zamawiająca się nie pogniewa :)
Dajcie znać, czy się Wam podoba,

Zamówienie dla toporagno

14.08.2017

97. Ocean eyes

Kolejny szablon. Korzystam z wolnego czasu. 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Zamówienie dla 222

PS Jak już decydujecie się składać zamówienia to róbcie to zgodnie z regulaminem. Przypominam też, że REGULAMIN wymaga wpisania się do księgi pobrań jeśli coś pobieracie.

12.08.2017

96. See yourself without

Hej robaczki. Przybywam do Was dziś z zamówieniem urodzinowym. Mam nadzieję, że spodoba się zamawiającej i Wam oczywiście. Lubię takie kolory - ogólnie przy tej pracy miałam dość duży problem z ich dopasowaniem.

Zamówienie dla Aquidia

Dalej proszę o propozycje, bo chciałabym zrobić coś, co Wam się przyda.
Możecie także zamawiać, otwieram kolejkę.

Do kolejnej xo

08.08.2017

95. Alone

Ostatni  post w urodziny bloga przypadł akurat na mnie. Stworzenie 8 szablonów było nie lada wyzwaniem, ale jak widać każda z nas podołała. Mamy nadzieję, że wśród 24 nowych wyglądów znajdziecie coś dla siebie. Kończący szablon jest dokładnie w moim stylu: ciemny, mroczny i prosty, z mocnym akcentem koloru. A wy, co sądzicie? Koniecznie dajcie znać!
Tutaj chcę, w imieniu całej załogi podziękować za ten rok współpracy i waszego zaangażowania.


PS Przepraszam za to lekkie opóźnienie z tym postem ale musiałam na nowo załadować na da bo zmieniłam coś w ostatniej chwili w kodzie.

94. That heart is so cold

Ten ostatni dzisiejszy szablon również mi się podoba. Od razu po obejrzeniu "The Legend of the Blue Sea" zrobiłam ten nagłówek. Naprawdę Lee świetnie w niej zagrał aż go z tego powodu polubiłam, bo jak go kojarzyłam z wcześniejszych dram, to zbytnio nie grał za cudownie, chyba że w Boys Over Flowers,tam jeszcze grał całkiem fajnie, ale tutaj to mistrzostwo! ❤ Naprawdę polecam dramę, koniecznie dajcie mi znać, jak już ją obejrzycie.

93. Watson

To już ostatni post ode mnie dzisiaj. Mam nadzieję, że szablony przypadły Wam do gustu - jak i sama forma naszej imprezy. 
Żegnam się z wami szablonem minimalistycznym z Emmą Watson. W sumie to nie wiem, co mam o nim napisać. Jakoś tak mnie tknęło i powstał. Znowu klasyczny czarno-biały. 
Podgląd | XML

Zostawcie mi kochani jakieś propozycje żebym mogła się zasugerować przy robieniu kolejnych prac dla Was. Co jest Wam najbardziej potrzebne albo czego waszym zdaniem jest mało?
Czekam na wszelkie sugestie.

Trzymajcie się xo
...ale jeszcze nie uciekajcie, bo pojawią się posty od Calliste i Zauli

92. Oh hi sun!

I jakby ktoś się spodziewał czegoś innego ode mnie to nie, jeszcze nie teraz. Ale zdradzę, że jest to ostatni minimalistyczny szablon jaki mam dla was na dziś przygotowany.


91. Pikachu

To mi tak słooodko wyszło! ❤ Najlepszy szablon minimalistyczny jaki kiedykolwiek zrobiłam! :D

90. Sky full of stars

Ten nagłówek jest świeżutki i cieplutki, bo dokładnie z wczoraj *w sumie kiedy piszę ten tekst to jeszcze z dzisiaj*. Lubię te kolory, zdecydowanie. Chyba nawet podoba mi się on najbardziej ze wszystkich dodanych przeze mnie w dzisiejszym dniu. Ale w sumie, co kto lubi.

89. Zayn

Kolejny minimalistyczny a jak, tym razem z Zaynem^^ Nie do końca jestem zadowolona z efektu końcowego ale najgorzej też nie jest. Zostawiam to wam do ocenienia.



88. Nightmare

Szablo naprawdę mi się podoba, chyba najbardziej z wszystkich dzisiejszych prac! ❤

87. All the walls

Nagłówek do tego szablonu powstał rok temu. I w sumie tyle czasu grzał miejsce w folderze. Sami mi powiedzcie, czy mógł tam zostać, czy może jeszcze komuś się przyda.
Podgląd | Pobierz

Uważajcie z liczbą stron.

86. Blue dreams

I kolejny minimalistyczny. Jeśli ktoś odwiedzał mojego prywatnego bloga to doskonale zna poniższy szablon.  Zmieniłam w nim kilka istotnych rzeczy - jak kolor i układ niektórych widgetów. W menu polecam nie dawać więcej niż sześć stron i tytuły postów też dobrze żeby nie były za długie bo tekst będzie nachodzić na stopkę pod nim.


85. Let's fly away together

Szablon wydaje mi się dość udany. Chciałam żeby był w takiej pastelowej kolorystyce i nieco delikatny, ale nie wiem, czy mi wyszło... 
I oczywiście kod menu od niezawodnej Prettysmilex ♥

84. Fool your destiny

No i czas na pierwszy baaaardzo kolorowy szablon ode mnie. Ostatnio zaczęłam nadrabiać Teen Wolfa, a moim shipem numer jeden zawsze była Stydia. Dlatego nie mogłam się oprzeć i przygotowałam Wam coś z tą właśnie parą. Kolory mi się podobają, mam nadzieję, że wam także przypadną do gustu. 
Podgląd | Pobierz

Tło jest nieruchome i można wrzucić maksymalnie 6 stron.

83. Yesterday

I kolejny minimalistyczny, któż by się spodziewał haha Nie miałam co zrobić z tą sygnaturką, bo nie wiem kiedy wrócę na swój prywatny zakątek. Więc wykorzystałam ją tutaj. Początkowo myślałam nad zrobieniem czegoś jasnego no ale wyszło jak zawsze. Ciemne barwy to moja dobra strona mocy ^^


82. Losing him was blue

Nagłówek jest spoko, chociaż do najpiękniejszych nie należy. Za dużo róż - przynajmniej mi się tak wydaje, ale oceńcie sami ;)

81.Tell me you'll be there

Powoli przechodzimy do akcentów kolorystycznych. No i Nina. Co by nie mówić to bardzo lubię tę aktorkę. Mam do niej sentyment z powodu jej roli *w sumie nie tylko jednej* w Pamiętnikach. Był to w sumie pierwszy serial, który zaczęłam oglądać. Dopiero później zostałam maniaczką serialową ^^
A co do samego szablonu - poprzez ten jasny, kolorowy i gradientowy post oraz kolumnę starałam się dodać temu szablonowi trochę koloru. Mam nadzieję, że mi się udało.
Podgląd | Pobierz

80. Side

Kocham ten nagłówek strasznie mocno i bez zastanowienia mogłabym wskazać go jako swoją najlepszą pracę ze wszystkich jakie dotychczas udało mi się zrobić. Niestety wydaje mi się, że kompletnie zepsułam go tym kodem.:c Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie wy.


79. Grab your passport and my hand

Ten szablon jakoś mi się nie podoba, chociaż jak wykonałam nagłówek myślałam wręcz odwrotnie, ale z perspektywy czasu uznaję, że jakoś mi nie wyszedł.

78. End Of The World

Trzeci szablon ode mnie może trochę mało optymistyczny *end of the world*, ale chyba każdy z nas, kiedyś czuł się tak jakby jego świat się skończył. Tekst piosenki zainspirował mnie do stworzenia właśnie takiego, a nie innego nagłówka. Co by nie mówić to lubię ten szablon.

Podgląd | Pobierz

Do kolejnego xo

77. Classic for you

Szablon numer dwa ode mnie to oczywiście coś minimalistycznego, jakżeby inaczej. Poniżej prezentuje wam delikatny, czarno-biały szablon z jedną kolumną. Coś prostego, tak jak lubię^^


76. The best thing you never had

Ten szablon naprawdę mi się podoba, zwłaszcza napis, z którym zadziwiająco krótko się męczyłam, a wyszedł, jak dla mnie niezwykle korzystnie! ❤ I kolorystyka też mi bardzo przypadła do gustu. Koniecznie dajcie znać, co Wy o nim sądzicie! ;)

75. An Open Heart

Kolejny ciemny szablon ode mnie - tym razem Selena. Nie miejcie mi tego za złe, ja wcale nie zrobiłam tego specjalnie. Ale fakt - na sam początek moich szablonów tego dnia wybrałam głównie ciemne barwy. Obiecuję, że później pojawią się jaśniejsze! I bardziej kolorowe :)

Podgląd | Pobierz

Ten szablon robiło mi się bardzo przyjemnie. Efekt końcowy zdecydowanie mi się podoba.

74. Just can't

Witam was serdecznie w moim pierwszym poście urodzinowym, a będzie ich jeszcze kilka^^ Mam nadzieję, że taka forma urodzin przypadnie wam do gustu.
Poniższy szablon to jeden z tych, przy których pracowało mi się naprawdę dobrze. A z grafiki jestem bardzo dumna bo był to pierwszy blend po mojej długiej przerwie od robienia czegoś w PS. 

pobierz / podgląd


Z urodzinowych zamówień wybrałam to złożone przez Rocket Queen bo tylko to jakoś mi się spodobało ^^
Do szybkiego napisania! :D

73. I'm dancing in the dark

Witajcie kochani!!
Nie mogę uwierzyć, że to już rok! ❤ Ten czas, tak szybko mija...
Mamy dzisiaj imprezową jatkę, jak nigdy :D. Aż tyle szablonów, co mam w zamiarze dodać, w jednym dniu normalnie nie publikuję, zwłaszcza że musiałam się przy nich nieźle spiąć do roboty, bo nigdy nie miałam na to czasu lub zwyczajnie wena uleciała i mi się nie chciało, ale na szczęście wszystko jest zrobione długo przed czasem ❤

Pierwsza notka, więc należy napisać, które zamówienia akceptuje, a więc przyjmuję je od Blanca Castillo.


Sam szablon bardzo mi się podoba. Chociaż dramę z tą oto parą oglądałam półtora roku temu, to kiedyś tam bardzo mi się podobała, a natknęłam się przypadkiem na ich wspólne zdjęcia, więc postanowiłam zrobić z nimi szablon. Aż dziwne, że są małżeństwem! ❤ 

72. Sooner Or Later

Hej kochani. Wybiła północ, a więc możemy już zaczynać naszą urodzinową imprezę. Co godzinę będzie się ukazywał jakiś szablon. Także zostańcie koniecznie z nami! <3
Pierwszym szablonem ode mnie dziś będzie ten z Lucy Hale. Raczej przyjemnie mi się go robiło. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Podgląd | Pobierz

A z urodzinowych zamówień wykonam te od Aquidii. Miałam jeszcze wziąć te od toporagno, ale niestety nie zostały spełnione wszystkie wymagania.

Do następnej notki!
*tym razem śmiało mogę powiedzieć, że pojawi się ona już niedługo :')*


23.07.2017

Organizacyjnie: Impreza urodzinowa!


Kochani czytelnicy! ❤
Z wielką przyjemnością mamy zamiar Was zaprosić na pierwsze urodziny Secret Templates, które odbędą się już 8 sierpnia 2017r!
Bardzo Was prosimy o umieszczenie bannerów promujących imprezę na Waszych blogach wraz z linkiem do nas, w celu rozpromowania naszego wielkiego szablonowego przyjęcia.

Mamy dla Was małą niespodziankę, którą razem przygotowałyśmy z dziewczynami. Znajdziecie ją w dodatkowej zakładce, którą stworzyłyśmy po prawej stronie, tuż pod zakładką "Nabór".
Zapraszamy do zapoznania się z zasadami i przystąpienia razem z nami do zabawy!

29.06.2017

71. Miracle

Jak mnie tu dawno nie było! Od mojego ostatniego postu minęły chyba wieki ale miło tutaj wrócić ^^ Skoro wakacje rozpoczęte pełną parą to spodziewajcie się mnie tutaj częściej. ST trochę podupadło ale postaramy się z dziewczynami żeby na blogu działo się trochę więcej.
Dziś przychodzę do was z zamówieniem, które wisi chyba od maja. Aż wstyd, że zamawiająca musiała tak długo czekać. Na szczęście doczekała się go i mam nadzieję, że przypadnie do gustu^^  Pracowało mi się nad nim naprawdę  przyjemnie i mimo kilku problemów z kodami (głównie przez to, że pozapominałam niektóre classy!) myślę, że wyszedł nie najgorzej. ☺


Zamówienie dla Heartless

27.06.2017

70. Lights go down

Witajcie! :)
Ten tydzień jest szalony, a dopiero się zaczął... Albo to ja jestem taka zakręcona. Zapomniałam wziąć z domu przyjaciółki telefon, to usunęłam coś w HTML i szablon nie chciał mi się załadować i musiałam go robić drugi raz... Jestem strasznie wkurzona na siebie - zawsze sobie robię problemy z niczego... -.-  Nie mniej jednak szablon mi się podoba - nagłówek bardzo, a kody jakoś tak sobie, szału nie ma. Może podoba mi się przez to, że tak długo się nad nim użerałam :D.
A jak wy się czujecie? Już są wakacje!! ♥ Nareszcie! Ja teraz biorę dwutygodniowy urlop, gdyż jadę na obóz do Grecji jeszcze w tym tygodniu i już się nie mogę doczekać!^^  A Wy gdzie się wybieracie na wakacje? Macie jakieś plany?
Zamówienia nadal możecie składać, ale dopiero je przyjmę po 12 lipca.


To do następnego!! ♥

11.06.2017

69. One week in we let the story begin

Wreszcie oddaję zamówienie, z którego jestem naprawdę bardzo, bardzo zadowolona :3. Bardzo przyjemnie robiło mi się tę pracę. Mam nadzieję, że się spodoba!! :D

Zamówienie dla Sovbedlly 

W związku z tym, że wyjeżdżam 30 czerwca mogę jeszcze przyjąć jedno zamówienie, które oddam na pewno jeszcze przed wyjazdem. Jednakże kolejkę będę miała otwartą cały czas, ale zamówienia po 30 będę mogła przyjąć dopiero po 11 lipca.
Pozdrawiam cieplutko!! ❤


Etykiety

1D 5 Seconds of Summer 5SOS Agenci T.A.R.C.Z.Y. Ahn Jae-hyun Alan Rickman Alessa Belikov Alexandra Daddario Andrew Garfield Anime&Manga Anioły Anne Hathaway Arrow Ashley Greene Azjatyckie Baekhyun Bella Thorne Ben Barnes Benedict Cumberbatch Bob Morley Bonnie Wright brązowy Brett Dalton Calliste Candice Accola Chloe Bennet ciemne ciemny Colton Haynes czarno-biały czerwony Daniel Sharman Danielle Campbell Danni Demi Lovato dwukolumnowy Dylan O'Brien Eliza Taylor-Cotter Elizabeth Olsen Elizabeth Woolridge Grant (Lana Del Rey) Emilia Clarke Emily Osment Emily Rudd Emma Stone Emma Watson Erenae EXO fantasy Felicity Jones Flash Francisco Lachowski Grant Gustin Hanchesteria Harry Potter Harry Styles Holland Roden Igrzyska Śmierci Jared Padalecki jasny jednokolumnowy Jennifer Lawrence Jensen Ackles Jeon Jung-kook jesienne Jonathan Togo Jorge Blanco Joseph Morgan Jun Ji Hyun Jung Ho-seok Justin Bieber k-pop Kat Graham Kaya Scodelario Kim Nam-joon Kim Seok-jin Kim Tae-hyung Kit Harington kobiety kolorowy Ku Hye-sun Lata 20 Lauren Cohan Lee Min Ho Lily Collins Louis Tomlinson Lucy Hale Luke Hemmings Lyndsy Fonseca Maia Mitchell Måns Zelmerlöw Marie Avgeropoulos Matthew Daddario Max Irons Melissa Benoist mężczyźni Michael Malarkey Min Yoon-gi minimalistyczny Misha Collins Mitchell Shay moda mroczny natura Niall Horan niebieski Nina Dobrev One Direction Pamiętniki wampirów Park Ji-min pary Phoebe Tonkin Piraci z Karaibów PLL Pokémon pomarańczowy Pretty Little Liars Rose Leslie Sam Claflin Selena Gomez Shailene Woodley Shawn Mendes Shelley Hennig Sophie Nélisse Stephen Amell Supergirl Supernatural szary świąteczny Teen Wolf tekst The 100 The Originals Tom Felton Tom Hardy układ otwarty układ pół-zamknięty układ zamknięty Victoria Justice Wade Poezyn Więzień Labiryntu współpraca Yan Ya Lun Zaula Zayn Zayn Malik zespół BTS zielony Zoey Deutch zwierzęta