12.11.2016

43. Quake

Cześć!
Nie spodziewaliście się mnie tutaj teraz, nie? :') Większość załogi jest na urlopie i nie chciałam zostawiać Calliste samej, więc wykombinowałam jakiś szablonik. No i jestem ^^ Bialutko u mnie za oknem. Ale nie, nie przez śnieg (niestety :c). Boję się, jak ja będę szła do szkoły w tej mgle... Chociaż ostatnio padał śnieg i u mnie. Przez jakieś pięć minut. Ale akurat nie poszłam do szkoły, więc mogłam sobie popatrzeć :')
Nabór wciąż jest otwarty! Nie bój się napisać, może właśnie na C i e b i e czekamy. Więcej informacji w tej zakładce.

Nagłówek to gif. Postawiłam na kompletny minimalizm. No, taki był przynajmniej zamysł. Czekam na Wasze opinie! :3

Ściskam mocno i widzimy się pod koniec miesiąca! ♥

PS Muszę się zabrać za nowy główny, ten jest fu.

4 comments

  1. Jejku, cieszę się że wróciłaś. Nie mogłam się doczekać twoich pięknych prac.
    Szablon jak zwykle jest piękny. Kocham minimalizm, który świetnie ci tu wyszedł.
    Mam pytanko: czy przyjmujesz zamówienia na szablon?
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję! ♥
      Na razie nie przyjmuję zamówień, ale pod koniec, gdy wrócę tak naprawdę, to otworzę swoją kolejkę ^^

      Usuń
  2. Nie mogę oderwać wzroku od tego szablonu! :)
    Twój minimalizm jest przecudowny! Idealnie połączyłaś kolorystykę.
    Czerwień z zielenią jest niesamowita! Doskonale ze sobą współgrają.
    Naprawdę podoba mi się ten szablon! <3
    Pozdrawiam!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń