15.11.2016

44. Black and white

Hola chicos y chicas. 
Jestem tutaj nowa. Może ktoś mnie kojarzy, a może nie. W sumie miałam być dopiero w piątek, ale znalazłam chwilkę czasu i pomyślałam, że w sumie czemu nie dodać posta już teraz. W każdym razie przychodzę do was dziś z szablonem z Kat. Jako, że lubię ten blend to musiał powstać z nim szablon. Mam nadzieję, że wam się spodoba. 
Zapraszam was też do zakładki zamówienia jeśli znajdzie się ktoś, kto chciałby coś zamówić :)
Kolejny post ode mnie już w piątek - zdradzę wam, że będzie to szablon robiony we współpracy z szefową (tak Alessa, to o tobie) :')

Co do szablonu to menu sobie jeździ także stale jest na widoku.

To chyba tyle na dziś. Do piątku xo

6 comments

  1. Przybyła szefowa, licz na ostrą krytykę. Nie no, żart, tutaj nie ma czego krytykować, a ja nawet nie umiem tego robić XD
    Szablonem jestem po prostu zachwycona! Te poszarpane krawędzie wyglądają niesamowicie *-* I te kolorki, no cud, miód i malinki! ^^

    Ściskam cieplutkoo ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! <3
    Szablon jest bardzo oryginalny i prześliczny!! Kocham kolor czerwony, a tutaj idealnie dopasowałaś kolory. Czerwień idealnie się łączy z innymi kolorami. Kompozycja sama w sobie jest imponująca. Jeszcze nigdzie nie widziałam podobnej. Bardzo fajnie mnie zaskoczyłaś. Masz bardzo duży talent :)
    Kody również są wspaniałe, ale nagłówek przebija wszystko! Zakochałam się w tej pracy;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szablon jest przeprześliczny. Oryginalny i urzekły mnie te kolory. Czerwony i czarny zawsze wyglądają ze sobą dobrze, ale u ciebie wyszedł sztosXD

    Sx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy naprawdę mam po co to komentować, no ale niech będzie - dla statystyk xD Wiesz, że szablon bardzo mi się podoba. Nagłówek jest po prostu mistrzowski + kody, to coś, czego zazdroszczę ci w tym szablonie. O kolorach powiem tylko tyle, że po prostu je kocham i koniec.
    Dziękuję, dobranoc.
    S <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój Boże. ;-;
    Myślałam, że nie znajdę słów, ale... chyba je znalazłam. To jest cudowne! Szefowo i panno Erenae, jesteście geniuszami zbrodni internetów!
    Może krócej, bo sobota, bo sprzątanie, bo nauka, bo życie ucieka, a tyle do nadrobienia...
    Kolory, układ, a zwłaszcza kolumna prawa ruchoma, są naprawdę przyjemnie urządzone. Zawsze zachodzę w głowę jak można robić czarne elementy w szablonie, bo nie zawsze wygląda to apetycznie, a tu sprawuje się to z niesamowitą głębią.
    Wielkie oklaski, na stojąco! Pracować dalej, nie spać, zapierdzielać! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za jakaś Erefane? Nie kojarzę... ;_;
    A szablon super! Blend jest tak hipnotyzujący, że jakby tło było ciemne to szablon byłby jeszcze bardziej hipnotyzujący! A tak jest tylko w 3/4, ale też ładny :D
    Pozdrawiam i życzę szablonowych sukcesów! ;*

    OdpowiedzUsuń