14.01.2017

56. Something new

Cześć!
Trochę mnie tu nie było :) W grafikosferze panuje ogromny zastój, mnie też dopadł brak weny i chęci. Ostatnio kompletnie przepadłam na punkcie serialu Skam. Ogląda ktoś? Przy okazji robienia projektu do szkoły odkryłam Sony Vegasa i zaczęłam robić fanvidy. Tutaj możecie je obejrzeć :3 W tym tygodniu miałam też próbne egzaminy gimnazjalne... Katastrofy nie ma, ale chwalić się wynikami też nie mogę :')

Minimalizm, bo ostatnio na nic innego mnie nie stać. Ale chyba nie jest źle, co?

Mam otwartą kolejkę, więc możecie zamawiać. Tylko ostrzegam, że wykonanie może mi trochę zająć. Ściskam cieplutko!

6 comments

  1. Cudowny szablon <3
    Jeśli chodzi o Skam to jest tego pełno na twitterze xD
    Oh, Sony Vegas, uwielbiam ten program, robiłam Vine'y, także wiem, że to super zabawa ^^

    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon to CUDO, kochana. Tobie każdy szablon ci wyjdzie, niezależnie, czy masz wenę czy nie.
    Jeśli chodzi o SKAM, jest tego dużo na tt i w mojej szkole. Każdy o nim papla xD.
    U mnie z próbnymi egzaminami gimnazjalnymi, najlepiej poszła historia i WOS.
    Ściskam cieplutko, kochana!
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! ♥ Również ściskam!

      Alessa xx

      Usuń
  3. Kolejna genialna praca w Twoim wykonaniu. Tam gdzie widzę książki na szablonie, to już moje łapki chcą porwać pracę i wstawić na bloga (tyle, że żadnego zbioru ani nic z tych rzeczy nie prowadzę ;C).
    Kolorystyka mi się tu bardzo podoba. Niby nic takiego, ale przyciąga wzrok ;).
    O matko ja egzamin gimnazjalny miałam dwa lata temu, czy ja jestem aż tak stara? xD
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! ♥
      Haha, aż taka stara nie jesteś, to ze mnie jeszcze szczeniak XD

      Alessa xx

      Usuń