26.01.2017

58. Regularny rytm strachu

Hej! ♥
Nie sądziłam, że już tak szybko wykonam drugie  zamówienie! Złapałam taką wenę, że ciężko mi odpędzić się od photoshopa, dlatego jestem wcześniej :D. Zamiast przygotowywać się do egzaminów, to ja siedzę i robię szablony xD.
Zamówienie dla Femme Fatale

Otwieram kolejkę, ale przyjmę tylko jedno zamówienie! Nie mogę już sobie pozwolić na zarywanie nocek z powodu szablonów, bo moja wena, jak zawsze budzi się w nocy, bo muszę zacząć coś robić... Szkoła tuż tuż... Chyba, że komuś zależy, to przyjmę dwa, choć nie chciałabym, bo teraz zdecydowanie wydłuży się czas oczekiwania na szablon ;/. 

8 comments

  1. O matko! Matko! Ten szablon jest naprawdę cudowny! Wszystko jest dokładnie tak jak chciałam, aż sobie chyba zaraz ustawię na tapetę w telefonie tą grafikę ;) W ramach nawenienia się oczywiście!

    Dziękuję za szablon, jak kiedyś będę chciała odświeżyć wygląd bloga, to tylko u Ciebie! Dziękuję!

    Idę go ustawiać na bloga.
    Pozdrawiama serdecznie!
    Femme Fatale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ja również dziękuję za przyjemną współpracę^^.

      Usuń
  2. Szablon bardzo mi się podoba. Najbardziej kolorystyka.
    Mi kończą się ferie, więc będę miała duży problem na przestawienie się na wstawanie do szkoły.
    Życzę dużo weny oraz miłej/miłego nocy/dnia. (Zależy o której to przeczytasz)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najgorsze... Masz tyle wolnego i potem nie wiesz, w co ręce włożyć, a o wstawaniu, to już nie wspomnę :D
      Dziękuję bardzo!! ♥

      Usuń
  3. Naprawdę ładny szablon, ale jest jedna rzecz, która mi nie pasuje.. Czcionka bloga. Uważam, że powinnaś użyć coś typu Arial, bo inne są słabo czytelne.
    Zapraszam do mnie www.weathered-soul.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;3
      Chętnie zajrzę w wolnej chwili.

      Usuń
  4. Świetny szablon! Widzę niebieski, to od razu mi się podoba, haha. Ale oczywiście to nie jedyny powód ^^ Nagłówek jest piękny. Kody wychodzą Ci coraz lepiej! Oby tak dalej :)

    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń