09.09.2016

28. Black sea

Cześć!
W końcu weekend, nie? c': Jestem strasznie zmęczona przez szkołę, ale czekają mnie dwa dni przepełnione nauką i odrabianiem lekcji. No to ten, rest in pepperoni. Przy okazji... Zjadłabym pizzę XD


Dzisiaj szablonik z cudowną Shailene, którą kocham i z którą dawno nic nie robiłam ^^ Fajna ta kolorystyka, nie? Zielony znowu mi się podoba :3 I ten układ trochę nietypowy. A przynajmniej taki, jaki rzadko robię. Spróbuję robić w szablony przeróżnych stylach, żeby każdy znalazł coś dla siebie ♥

Otworzyłam kolejkę i przyjmę dwa zamówienia.

Do następnej, kochani! xoxo

6 comments

  1. Oooo cholera! Damn motha fuckin birds right now! xD
    Rest in pepperoni, bejbs. Ja też będę restować in pepperoni po takim doznaniu.
    Szablon jest obłędny! Dobrze wiesz, a raczej zawsze zaznaczam, że nie przepadam za układami zamkniętymi. Ale w waszym wykonaniu zazwyczaj mi się podobają i... ten tego. W mordę jeża, panie Ferdek.
    Znów szmaragdowy i znów zazdrość, bo ja bym nie potrafiła zrobić czegoś takiego. Z resztą, widziałaś mój stary szablon, który był do podtarcia się.
    Fantastycznie zmieszałaś styl monochromatyczny z tą zielenią, ładnie się pokrywa i nie ma żadnych "niedociągnięć". Ale o czym ja mówię? Alessa Belikov nie robi niedociągnięć XD
    Kombinowanie w twoim wykonaniu jest naprawdę, szczerze i niezaprzeczalnie przyjemne. Masz masę pomysłów i ilekroć byś nie wpadła na parę rzeczy na raz, połączenie ich wygląda jak zwykle obłędnie. Mam nadzieję, że twoja inwencja twórcza i cała szabloniarnia będą ciągle żyły i wyłaniały się na tle wszystkich innych. Bo może są szabloniarnie "lepsze", ale tą będę wielbić na stałe. Nie zawiodłam się i nie mogę, gdy patrzę na wasze prace, nawet te najprostsze. Nie ma przesady, nie ma kiczu. I to jest talent.
    No, a na koniec... CZCIONKA WYMIATA <3
    Strasznie gorąco pozdrawiam i życzę miliona pomysłów na sekundę i czasu, aby sprostać swoim marzeniom!
    Całusy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję, kochana! *-* ŚCISKAM MOCNOOO! ♥

      Alessa

      Usuń
  2. Nagłówek jest bardzo ciekawy! Kompozycja jest bardzo oryginalna ;)A kody są świetne! TEŻ TAK CHCĘ!!!
    A cytat w nagłówku baaardzo ładnie współgra z pracą <3
    Wszystko jest doskonałe i ma taki tajemniczy charakter. Aż nie można odwrócić wzroku ;)
    Ściskam z całego serducha!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń