26.09.2016

35. Sweet Pink

Hej! Przepraszam, że dodaję post o tak później porze, ale szkoła pochłania mój cały wolny czasz. Wybaczcie ;c
Tak szczerze to nie mam co za dużo opowiadać. Tak trochę się śpieszę, ponieważ koło mnie leżą i czekają notatki z fizyki i niemieckiego. Fuu.. XD

W planie powinnam oddać zamówienie, lecz nie wyrobiłam się z nim. Uzgodniłam wszystko z Olgą i nie miała nic przeciwko. c;
Znów różowo. Ostatnio bardzo podoba mi się ten kolor. Nie, że coś, lecz ładnie prezentuje się na szablonach. Szczególnie takich prostych i minimalistycznych Chyba nie jest taki zły, co nie? :D

Kolejka jest cały czas zamknięta c;

Do następnej notki! xoxo.

4 comments

  1. Prześliczny szablonik c:
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szablon taki minimalistyczny i wg :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, wow! Jaki słodki róż :D Bardzo mi się podoba. Ogólnie szablony minimalistyczne są cudowne c:
    Pozdrawiam!
    scargraf.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten szablon! Różowy to taki śliczny kolor ^^

    OdpowiedzUsuń