28.09.2016

36. Strzępy świata

Cześć!
Ech, to będzie bardzo nudna notka pod względem tekstu XD W moim życiu nie dzieje się wiele. Oprócz tego że pięciu nauczycieli oczekuje ode mnie wspaniałych wyników na konkursach przedmiotowych :') Ja nie przywiązuję do tego większej wagi, ale skorą chcą to okej, wezmę udział. Ale na cuda nie liczcie.

zamówienie dla Endory

Jestem zadowolona z tego zamówienia ^^ I przypadkowo jest bardzo podobne do mojego ostatniego szablonu, tak jakoś wyszło XD

Ściskam mocno!

6 comments

  1. Cześć, kochana! Miło cię tu widzieć, zwłaszcza, że pokazujesz nam tutaj tak wspaniały szablon. Nie wiem, czy wiesz, ale uwielbiam takie klimaty więc tym bardziej mi się podoba :D Śliczny nagłówek, genialnie dobrane kody. Czego chcieć więcej? :D

    No i powiedz mi... Czy na świecie są jacyś nauczyciele, którzy nie wymagają od uczniów dobrych wyników w czymkolwiek? xD
    Życzę ci powodzenia!
    Pozdrawiam / Scar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! ♥
      Masz rację, nie ma takich XD

      Pozdrawiam
      Alessa

      Usuń
  2. Szablon jest zjawiskowy! Genialny!!
    Świetnie wyszło Ci oddanie mroku, ogólnie praca budzi wiele odczuć oczywiście pozytywnych! <3
    To prosty nagłówek, ale przebija wszystko po prostu! Naucz mnie takiej prostoty!!! To jeden z Twoich najlepszych szablonów :)
    A o kodach to już nie wspominam, bo to już jest mistrzostwo, jak zwykle^^
    Pozdrawiam cieplutko!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję! ♥ To naprawdę miłe, tym bardziej że sama uważam, że szablon mógłby wyglądać lepiej :')

      Pozdrawiam
      Alessa

      Usuń