20.08.2016

18. Little sunshine

Dzień dobry :3
A tak właściwie to dobranoc, bo piszę tę notkę wcześniej, ale stawiam, że w nocy będę się tak nudzić, że wstawię ją kilka minut po północy. No. Przejdźmy dalej. Mam zaszczyt ogłosić, że i Zaula, i Danni przeszły staż pomyślnie! Gratulacje dla dziewczyn ♥ Obie otworzyły swoje kolejki, więc można u nich zamawiać :3

zamówienie dla Gemmy Francis A.
Szablon wyróżniony w Przeglądzie tygodnia na Katalogu grafików i w Przeglądzie na Graficznym Królestwie.
Lubię ten szablon, choć bawienie się z border-image nie należy do najpiękniejszych wspomnień XD Dzisiaj krótko i na temat, ale jakoś tak nie mam o czym pisać  c':

All the love xoxo

11 comments

  1. Bardzo ładny szablon! Bardzo podoba mi się nagłówek, a CSS jest świetny! Bardzo lubię patrzeć na Twoje kody :D. Z tym border-image odwaliłaś niezły kawał roboty! Sama pamiętam, jak ja próbowałam coś z tym zrobić... To była jedna wielka tragedia ;)
    Ściskam z całego serducha!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ♥
      Ja nad tym borderem siedziałam długo i ciągle nie wychodziło tak, jak chciałam ;__; Miałam ochotę dać sobie z tym spokój, ale na szczęście w końcu się udało c':

      Alessa

      Usuń
  2. Prześliczny szablon w idealnych jak dla mnie kolorach! Świetna robota! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że tamten szablon dla Hortense jest najwspanialszy w Twoim wykonaniu, ale myliłam się. Ten jest jeszcze lepszy! Cudowny, aż idealny! <3 Kolory i CSS urzekają mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny szablon! Taki delikatny nagłówek i subtelny css <3

    Sandra x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, baaaaaaaaaardzo Ci dziękuję! <3
    Wszyscy są pod wrażeniem szablonu, kto mi tylko nie pisze na mailu, na stronce na FB, czy na samym GG. Jesteś CUDOWNA i będę cię wychwalać pod niebiosa do końca życia, cukiereczku! Kwiecie ty jedyny! xD
    Oddałaś tu potrzebny mrok, nawet jeśli najpierw upierałam się przy cappuccino. Ale wiesz co? Lepiej moim myślom w cieniu. I pokazałaś ten cień idealnie. No, a sprawa Gemmy i Syriusza (Ashley i Bena) to idealny dobór zdjęć. Nie wiem gdzie znalazłaś to zdjęcie Ashley, bo ja kopałam internet wszerz i wzdłuż (chociaż przyznam, że mam wiele jej pięknych zdjęć) i nie spotkałam się z tą fotografią.
    Ogólnie szablon jest na plus. Na ogromny plus. Jestem pod wielkim wrażeniem, zakochałam się w twoich pracach, a ta udowodniła mi, na jaką żyłę złota trafiłam, powierzając swojego bloga w Twoje złote rączki. :3 Jesteś młodziutka (bo ja przy Tobie to jestem już stara, spróchniała dupa), a masz talent, jakiego mógłby ci pozazdrościć nie jeden dorosły. Ważne, że jest ogień - to jest najważniejsze, nie to, że kolor jest inny. Bo jest obłędny. Sdbsiyfgifgfe *sapie*
    Jeszcze raz Ci dziękuję. Jestem już tutaj stałym bywalcem i basta. Będę komentować, aż się będzie kurzyć! <3
    Całuję Cię gorąco i życzę Twojemu zespołowi jak najwięcej udanych szablonów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja przy Tobie to jestem już stara, spróchniała dupa - potwierdzam <33

      Usuń
    2. Ahahahaha, nie przesadzajcie XD
      Jejuuu, jak mi się miło zrobiło, jak to wszystko czytałam... Aż mi rumieńce wskoczyły na policzki X'D Dziękuuuuuuję! ♥ Jesteś bardzo kochana ♥
      Całusy:*

      Alessa

      Usuń

Etykiety

1D 5 Seconds of Summer 5SOS Adriana Lima Agenci T.A.R.C.Z.Y. Ahn Jae-hyun Alan Rickman Alessa Belikov Alexandra Daddario Andrew Garfield Anime&Manga Anioły Anne Hathaway Arrow Ashley Greene Azjatyckie Baekhyun Barbara Palvin Bella Thorne Ben Barnes Benedict Cumberbatch Blake Lively Bob Morley Bonnie Wright brązowy Brett Dalton Calliste Candice Accola Chloe Bennet ciemne ciemny Colton Haynes czarno-biały czerwony Daniel Sharman Danielle Campbell Danni delikatny Demi Lovato dwukolumnowy Dylan O'Brien Eliza Taylor-Cotter Elizabeth Olsen Elizabeth Woolridge Grant (Lana Del Rey) Emilia Clarke Emily Osment Emily Rudd Emma Stone Emma Watson Erenae EXO fantasy Felicity Jones Fifty Shades of Grey Flash Francisco Lachowski Glee Gossip Girl Grant Gustin Hanchesteria Harry Potter Harry Styles Holland Roden Ian Somerhalder Igrzyska Śmierci Jamie Dornan Jared Padalecki jasny jednokolumnowy Jennifer Lawrence Jensen Ackles Jeon Jung-kook jesienne Jonathan Togo Jorge Blanco Joseph Morgan Jun Ji Hyun Jung Ho-seok Justin Bieber k-pop Kat Graham Katherine Mcnamara Kaya Scodelario Kim Nam-joon Kim Seok-jin Kim Tae-hyung Kit Harington kobiety kolorowy Ku Hye-sun Lali Esposito Lata 20 Lauren Cohan Lea Michele Lee Min Ho Lily Collins Lionel Ferro Louis Tomlinson Lucy Hale Luke Hemmings Lyndsy Fonseca Maia Mitchell Måns Zelmerlöw Margot Robbie Marie Avgeropoulos Matthew Daddario Max Irons Melissa Benoist mężczyźni Michael Malarkey Min Yoon-gi minimalistyczny Miranda Kerr Misha Collins moda mroczny natura Niall Horan niebieski Nina Dobrev One Direction Pamiętniki wampirów Park Ji-min pary Phoebe Tonkin Piraci z Karaibów PLL Pokémon pomarańczowy Pretty Little Liars Rose Leslie różowy Sam Claflin Selena Gomez Shadowhunters Shailene Woodley Shawn Mendes Shay Mitchell Shelley Hennig Sophie Nélisse Sophie Turner Stephen Amell Supergirl Supernatural szary świąteczny Teen Wolf tekst The 100 The Originals Tom Felton Tom Hardy Troian Bellisario układ otwarty układ pół-zamknięty układ zamknięty Victoria Justice Wade Poezyn Więzień Labiryntu współpraca Yan Ya Lun Zaula Zayn Zayn Malik zespół BTS zielony Zoey Deutch zwierzęta